top of page
UFCD 10866
UFCD 10866.jpg

Gestão de Vendas e Serviços ao Cliente

50 Horas

Nível 4

ESCOLARIDADE MÍNIMA EXIGIDA: 9º ANO 

WHAT IS THE ISO 9001 STANDARD?

Quality management is a strategic position assumed by companies, and its integration is an asset to ensure a structured organization in its processes and assume an effective long-term performance. For this reason, companies that use this approach in their strategy assume a prominent place in the competitiveness of their markets.

CONTEÚDOS:
  • Templates de serviço

  • Fluxo do processo de serviço ao cliente

  • Canais

  • Tratamento uniforme e sincronizado pelos diversos canais (Jornada Omnicanal)

  • Chatbots

  • Gestão de níveis de serviço (SLAs)

  • Self Service

  • Social media

  • CSAT/ NPS

CERTIFICADO:

Certificado de Formação Profissional emitido pela plataforma SIGO (Sistema de Informação e Gestão da Oferta Educativa e Formativa).

BARRA.png
bottom of page